Asiakaspalvelutyö ja viranomaiset -webinaaritallenne

Tietosuoja-asetus vaikuttaa yritysten prosesseihin kerätä, jakaa ja käsitellä asiakkaiden henkilötietoja. Henkilötietojen käsittelyssä yrityksen täytyy olla äärimmäisen huolellinen. Asiakaspalvelun henkilökunta on ensimmäinen rajapinta, jonka täytyy olla tietoisia siitä mitä tietoja asiakkaista saa tai ei saa antaa, ja milloin sekä kenelle. Viranomaiset saattavat kysyä yrityksiltä erilaista tietoa eri tilanteissa. Välillä tietopyynnöt koskettavat yksittäisiä asiakkaita ja tässä tapauksessa tieto saattaa liittyä henkilötietoon.

Kouluttajana lakimies Saara Naukkarinen, Energiateollisuus ry
Webinaari pidettiin 23.08.2018, kesto 1 tunti

Verkkokoulutus löytyy Adaton Moodlesta, johon voit rekisteröityä osoitteessa: https://moodle.mmg.fi/adato/login/index.php 

  • Moodlen käyttäjätunnukseksi suosittelemme sähköpostiosoitettasi
  • Järjestelmä ei hyväksy uuden tunnuksen automaattisessa luomisessa ”ilmaispostilaatikoita”. Jos sinulla on ilmaispostiosoite, ota yhteyttä käyttäjätukeen: Juha Rakkolainen, juha.rakkolainen@energia.fi, 040 541 6960
  • Tilaamasi verkkokoulutuksen löydät Moodlen etusivulta. Voit myös kirjoittaa koulutuksen nimen tai osan siitä hakukenttään

Itserekisteröitymisen kurssiavain: S3II9O

0
Hinta
129,00 €
Hinta ei sisällä arvonlisäveroa

Tietosuoja-asetus vaikuttaa yritysten prosesseihin kerätä, jakaa ja käsitellä asiakkaiden henkilötietoja. Henkilötietojen käsittelyssä yrityksen täytyy olla äärimmäisen huolellinen. Asiakaspalvelun henkilökunta on ensimmäinen rajapinta, jonka täytyy olla tietoisia siitä mitä tietoja asiakkaista saa tai ei saa antaa, ja milloin sekä kenelle. Viranomaiset saattavat kysyä yrityksiltä erilaista tietoa eri tilanteissa. Välillä tietopyynnöt koskettavat yksittäisiä asiakkaita ja tässä tapauksessa tieto saattaa liittyä henkilötietoon.

Kouluttajana lakimies Saara Naukkarinen, Energiateollisuus ry
Webinaari pidettiin 23.08.2018, kesto 1 tunti