Asiakaspalvelutyössä työntekijät saattavat altistua erilaisille uhille, jopa väkivallalle. Uhkaavien tilanteiden määrä on ollut kasvussa viime vuosina.
Webinaaritallenteessa kerrotaan, miten riskejä sisältävään asiakastilanteeseen voidaan varautua, mitä asioita kannattaa havainnoida, miten asiakkaan käyttäytymistä voi ennakoida sekä miten tilanteen ja asiakkaan vaarallistuutta voi arvioida.
Webinaari on suunnattu energiayhtiöiden asiakaspalvelijoille, asiakaspalvelusta vastaaville, työturvallisuudesta vastaaville, esimiehille sekä henkilöstön hyvinvoinnista vastaaville.
Kouluttajana toimii psykologi Jari Hyyti, Poliisiammattikorkeakoulu
Webinaari pidettiin 20.5.2019, kesto 1,5 tuntia
Hinta sisältää neljän viikon henkilökohtaisen käytön.