Koulutuksen tavoitteena on syventää ymmärrystä asiakkuuden hoidosta sekä antaa keinoja ja työkaluja hyvään asiakkuuden hoitoon ja asiakaskokemuksen tuottamiseen.
Koulutus koostuu kolmesta webinaari-tallenteesta joiden sisältö on:
1. Perusta kuntoon
- Mistä asiakkuuden hoidosta on kyse? Mitä hyötyä siitä on yritykselle, entä asiakkaalle?
- Mitä B2B-asiakkaat odottavat?
- Mitä perustaso edellyttää energia-alalla?
Case-esimerkit energia-alalta.
2. Asiakkuuden hoito systemaattisena toimintamallina
- Yhtenäisen asiakaskokemuksen tuottaminen
- Merkitykselliset asiakaskohtaamiset sekä henkilökohtainen ja asiantunteva palvelu
- Systemaattisen toimintamallin luominen
Case-esimerkit energia-alalta.
3. Asiakaslähtöinen kehittäminen
- Asiakkaiden ymmärtäminen
- Yhdessä kehittäminen asiakkaiden kanssa
- Mittaaminen ja jatkuva kehitys
- Datan ja IT:n hyödyntäminen ja niiden kehittäminen
Case-esimerkit energia-alalta.