Ongelmien käsittelystä asiakkuuksien hoitoon -webinaaritallenne

Koulutuksen tavoitteena on syventää ymmärrystä asiakkuuden hoidosta sekä antaa keinoja ja työkaluja hyvään asiakkuuden hoitoon ja asiakaskokemuksen tuottamiseen.

Koulutus koostuu kolmesta webinaari-tallenteesta joiden sisältö on:

1. Perusta kuntoon
- Mistä asiakkuuden hoidosta on kyse? Mitä hyötyä siitä on yritykselle, entä asiakkaalle?
- Mitä B2B-asiakkaat odottavat?
- Mitä perustaso edellyttää energia-alalla?

Case-esimerkit energia-alalta.

2. Asiakkuuden hoito systemaattisena toimintamallina
- Yhtenäisen asiakaskokemuksen tuottaminen
- Merkitykselliset asiakaskohtaamiset sekä henkilökohtainen ja asiantunteva palvelu
- Systemaattisen toimintamallin luominen

Case-esimerkit energia-alalta.

3. Asiakaslähtöinen kehittäminen
- Asiakkaiden ymmärtäminen 
- Yhdessä kehittäminen asiakkaiden kanssa
- Mittaaminen ja jatkuva kehitys
- Datan ja IT:n hyödyntäminen ja niiden kehittäminen

Case-esimerkit energia-alalta.

Lisää koriin
269,00 €