Tietosuoja-asetuksen vaikutukset asiakaspalveluun -webinaaritallenne

Uuden tietosuoja-asetuksen soveltaminen alkoi 25.5.2018. Asetus vaikuttaa kaikkiin organisaatioihin, jotka käsittelevät henkilötietoja. Asetus tuo uusia velvoitteita koskien tietosuojaa ja henkilötietojen käsittelyä.

Tietosuoja-asetuksen vaikutukset on otettava huomioon yritysten asiakaspalvelussa, mm. asiakastietojen hallinnassa, asiakastietojen kyselyissä ja muokkaamisessa. Tietosuoja-asetus tuo muutoksia, mutta monet asiat tulevat myös pysymään ennallaan. Webinaarissa käydään läpi asetuksen tuomat muutokset asiakaspalvelutyöhön sekä mihin asioihin on kiinnitettävä entistä tarkemmin huomiota. Webinaarissa käydään myös läpi hyviä käytänteitä asiakaspalvelutyöhön liittyen.

Kouluttaja lakimies Saara Naukkarinen, Energiateollisuus ry
Webinaari pidettiin 3.5.2018, kesto 1 tunti

Verkkokoulutus löytyy Adaton Moodlesta, johon voit rekisteröityä osoitteessa: https://moodle.mmg.fi/adato/login/index.php 

  • Moodlen käyttäjätunnukseksi suosittelemme sähköpostiosoitettasi
  • Järjestelmä ei hyväksy uuden tunnuksen automaattisessa luomisessa ”ilmaispostilaatikoita”. Jos sinulla on ilmaispostiosoite, ota yhteyttä käyttäjätukeen: Juha Rakkolainen, juha.rakkolainen@energia.fi, 040 541 6960
  • Tilaamasi verkkokoulutuksen löydät Moodlen etusivulta. Voit myös kirjoittaa koulutuksen nimen tai osan siitä hakukenttään

Itserekisteröitymisen kurssiavain: GCXO2E

0
Hinta
129,00 €
Hinta ei sisällä arvonlisäveroa

Uuden tietosuoja-asetuksen soveltaminen alkoi 25.5.2018. Asetus vaikuttaa kaikkiin organisaatioihin, jotka käsittelevät henkilötietoja. Asetus tuo uusia velvoitteita koskien tietosuojaa ja henkilötietojen käsittelyä.

Tietosuoja-asetuksen vaikutukset on otettava huomioon yritysten asiakaspalvelussa, mm. asiakastietojen hallinnassa, asiakastietojen kyselyissä ja muokkaamisessa. Tietosuoja-asetus tuo muutoksia, mutta monet asiat tulevat myös pysymään ennallaan. Webinaarissa käydään läpi asetuksen tuomat muutokset asiakaspalvelutyöhön sekä mihin asioihin on kiinnitettävä entistä tarkemmin huomiota. Webinaarissa käydään myös läpi hyviä käytänteitä asiakaspalvelutyöhön liittyen.

Kouluttaja lakimies Saara Naukkarinen, Energiateollisuus ry
Webinaari pidettiin 3.5.2018, kesto 1 tunti