Tietosuoja-asetuksen vaikutukset asiakaspalveluun -webinaaritallenne

Webinaari pidettiin 3.5.2018

Uuden tietosuoja-asetuksen soveltaminen alkoi 25.5.2018. Asetus vaikuttaa kaikkiin organisaatioihin, jotka käsittelevät henkilötietoja. Asetus tuo uusia velvoitteita koskien tietosuojaa ja henkilötietojen käsittelyä.

Tietosuoja-asetuksen vaikutukset on otettava huomioon yritysten asiakaspalvelussa, mm. asiakastietojen hallinnassa, asiakastietojen kyselyissä ja muokkaamisessa. Tietosuoja-asetus tuo muutoksia, mutta monet asiat tulevat myös pysymään ennallaan. Webinaarissa käydään läpi asetuksen tuomat muutokset asiakaspalvelutyöhön sekä mihin asioihin on kiinnitettävä entistä tarkemmin huomiota. Webinaarissa käydään myös läpi hyviä käytänteitä asiakaspalvelutyöhön liittyen.

Lisää koriin
89,00 €